III edició del programa “Consolida’t”

Josep Espín,

III edició del programa “Consolida’t”


Si ets autònom i vols impulsar la teva activitat professional, el Col·legi de Periodistes posa al teu abast un programa d’assessorament i de formació especialitzat gratuït durant tot un any. El Col·legi de Periodistes imparteix per tercera vegada consecutiva el programa “Consolida’t” de suport en formació i assessorament per als professionals autònoms, amb l’ajut del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Aquest programa es basa en sessions de consultoria individual i cursos en grup durant 10 mesos, on els col·legiats reben formació en gestió empresarial, aspectes jurídics, gestió comercial, elaboració de pressupostos, màrqueting digital, entre d’altres, i un assessorament personalitzat, amb l’ objectiu d’enfortir, millorar  i consolidar el seu negoci o de reinventar-lo. S’inclou un diagnòstic inicial de la situació del  negoci, un pla de treball i unes estratègies a seguir per millorar l’activitat. Pots participar-hi si:
  1. Ets treballador/a autònom/a
  2. Ets Treballador Autònom Econòmicament Dependent (TRADE)
  3. Estàs donat/da d’alta al règim d’autònoms integrat en una societat civil privada, una comunitat de béns o una societat limitada (amb menys de 4 persones contractades i una facturació inferior a 500.000€)
  4. Has cessat la teva activitat com a treballador/a autònom/a i vols dur a terme un nou projecte
Aquest programa ja s’ha portat a terme durant els anys 2014 i 2015 i ha estat molt ben valorat per part dels seus 72 participants. Presenta la teva sol·licitud per tenir una plaça en l’edició del 2017. Si ets membre del Col·legi i estàs interessat en participar envia un correu electrònic a: jespin@colpublirp.com    [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies